人係應該進步嘅

過咗咁多年,呢件事一直響心裏面覺得要處理。雖然不嬲走批判精神,整體對製造咗一啲評論同建立咗思考方向算滿意,但始終有睇唔透嘅地方、想法改變嘅階段,一直再三反思同學習,亦見到以前嘅不足甚至錯誤。雖然多年前做呢個blog已經特別處理性別議題,仍然有對性別意識型態未建構妥善嘅地方、亦未能對LGBTQIA關注周到(即父權),有關內地與被剝削國域用字苛刻(即優越主義),未有關注有關障礙者之論述(即健全主義)等等,其實呢啲位我自己發現,未必係明顯或故意嘅冒犯,其他人或不察覺(因為我地都係鍾意一齊錯嘅人),正正係呢啲看似細微嘅問題不斷發生,令社會有咁多歧視同矛盾,所以對自己更加嚴謹係必要。咩崇洋、民粹,用最容易嘅語言同最多人溝通,我都做過啦,100毛響惡劣嘅時勢仲要咁做,就係不思進取、邪惡(啊,我仲讚過黑紙,大錯特錯)。如果你幾年前或更早以前覺得要不斷批評TVB(因為而家嘅共識已經係睇都費事),而家需要不斷批評嘅,就係100毛、毛記電視。除咗遲來的道歉,呢段字嘅重點唔係要針對佢地,因為「佢地」越來越多,無論揸住「創新」、「前衛」旗幟嘅新媒體同電視台有幾多(事實係另一種建制),我地都要保持用心觀察同反思,最重要,係同時要照鏡。TVB死唔死唔代表啲咩,多多幾個電視台唔代表希望,我地一日唔努力諗嘢一日都無用。

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

