買嘢捐棵樹?捐塊葉都唔知有冇!

 

每次出呢個廣告我都會登返呢篇,以下係2008年1月寫嘅:

買嘢(一般是有包裝或有很多包裝的有需要或無需要的東西)同種樹有咩關係?買嘢通常喺I.T定喺7-11先要用EPS?點解要選擇用一個會產生多 一張(分開會變成兩張的)收據嘅服務而唔用可以重用嘅紙幣/硬幣?如果唔係鼓勵我哋用多啲EPS,如果唔係想我哋連買幾蚊嘢都用EPS,如果唔係鼓勵我哋多啲買嘢/買多啲嘢而只係話俾我哋知我哋好似平時咁買嘢(頻率、地方和量)就可以環保,(如果佢哋真係想環保,)種樹量就唔應該同消費有關──當然一切否定:

「大家用EPS消費每滿10次,金額不限,我們便會捐出HK$1聯同綠色力量為香港市區植樹。…配合你的支持,我們承諾於18個月內最少種植及保育2,000棵樹(捐款額最少港幣5百萬)」

如果真係「買嘢搭棵樹」,每年應該唔止「至少1300棵」(接受EPS付款嘅銷售點有超過二萬五千個,每日幾宗交易?每年幾宗交易?廣告後每年幾宗交易?)。

 

2010年7月:

以上承諾已從iDO網站除下,並響主網站加咗「每天處理超過三十萬宗交易,總值達港幣五億元」幫我答問唔該晒,31個月以來仲係「『已』累積超過五百萬港幣的捐款…種植超過2,000棵樹」,真係好多!!!

 

2011年12月:

「得到你的支持,在過去三年,我們已累積超過1,000萬港幣的捐款,並在香港市區如油尖旺、灣仔及黃大仙等,種植超過3,500棵樹,為香港綠化出一分力,為繁榮的市區增添更多翠綠。」

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

